Jangan biarkan keris pusaka ini terhunus dengan sendirinya....

Thursday, January 13, 2011

Wei Aik kesal sertai serbuan kedai nasi kandar ! Sumpah tak masuk lagi.


GEORGE TOWN 13 Jan. — Ng Wei Aik, Setiausaha Politik Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng, yang dikecam kerana bertindak kasar dan didakwa mengeluarkan kata-kata berbaur perkauman terhadap seorang pemilik kedai nasi kandar di sini Ahad lepas, berkata beliau berniat baik ketika menyertai anggota-anggota penguat kuasa Majlis Perbandaran Pulau Pinang merampas kerusi dan meja di kedai itu.

"Jangan buat serangan tanpa meneliti niat murni di sebaliknya, saya ingin melahirkan rasa kesal terhadap kehadiran saya semasa tindakan penguatkuasaan MPPP diambil dan ini telah memberi suatu gambaran yang tidak tepat dan menyimpang daripada tujuan sebenar.

"Mulai hari ini, saya tidak akan melibatkan diri dalam mana-mana tindakan penguatkuasaan yang bakal diambil oleh MPPP atau pihak berkuasa pada masa akan datang,” katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini. - Bernama

pemudatg kata: seluruh Persatuan-Persatuan akan "banned" si mangkuk ini dari masuk ke restoran mamak...kah kah kah...padan muka ko. Ngek..ngek..ngek...ngok...

1. Mulai hari ini saya tidak akan masuk kedai mamak. Talak berani oooohh...parpukari power ooohh!

2. Saya tidak akan makan roti canai dan teh tarik Sudah kena banned ohh...wa punya muka...

3. Saya akan hanya pergi ke kopitiam


4. Saya akan makan roti bakar sama kopi o sahaja
Bodoh piang....ngek....ngok...

No comments:

Post a Comment