Jangan biarkan keris pusaka ini terhunus dengan sendirinya....

Monday, December 27, 2010

pakatan pembangkang haprak berbohong besar - Perkasa

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) menyifatkan janji manis pakatan pembangkang untuk melaksanakan perubahan dalam masa 100 hari jika memenangi Pilihan Raya Umum ke-13 nanti hanya satu pembohongan besar.

Presidennya, Datuk Ibrahim Ali berkata, jika dikaji secara mendalam, kesemua janji tersebut hanya retorik dan tidak mampu dilaksanakan sekiranya keadaan ekonomi semasa negara diambil kira.
Beliau berkata, ia jelas kerana pemimpin utama pakatan pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak mempunyai kelayakan atau pengalaman dalam bidang ekonomi dan hanya mengharapkan nasihat daripada orang lain.

"Lihat dulu latar belakang Anwar, dia tidak mempunyai kemahiran ekonomi dan pengalaman, dia hanya berkelulusan pengajian Melayu dan pengalaman sebelum menyertai politik hanya guru besar di Yayasan Anda, sekarang dia mahu bercakap mengenai ekonomi yang dia sendiri mengharapkan orang.

Ini merupakan kali pertama beliau pulang ke negeri ini selepas pembedahan pintasan jantung pada Oktober lalu dan disambut kira-kira 1,000 ahli Perkasa, Majlis Tindakan Rakyat Kelantan (MTRK) dan penyokongnya.

No comments:

Post a Comment